Sıkça Sorulan Sorular
Siparişim bana ne zaman ulaşır?
Siparişlerinizin, kargo firmalarında yaşanan yoğunluk sebebi ile depoda kargo teslimat sırasını beklediğinden size ulaşması zaman alabilir.Siparişiniz onayından sonra, ürününüzün hazırlanması ve faturalama işlemlerinin yapılmasının hemen ardından siparişiniz kargoya teslim edilir. Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra ortalama 1-3 iş günü içinde sizlere ulaşır. Tahmini teslimat süremiz iş günleri üzerinden hesaplanmaktadır. Yurtiçi Kargo’nun Teslimat Merkezi olmayan bölgelere yapılacak gönderilerde teslimat süresi 3-5 iş günü arası değişiklik gösterebilir.....
Skechers.com.tr üzerinde satılan ürünlerin garantisi var mı?
Skechers.com.tr üzerinden alınan her ürün % 100 orijinal üründür ve faturalı olarak teslimatları yapılmaktadır.
Siparişimi verirken sorunla karşılaşıyorum, ne yapmalıyım?
Skechers.com.tr üzerinde yapmış olduğunuz işlemlerde karşılaştığınız hata görsellerini musteriiliskileri@skechers.com.tr mail adresi üzerinden iletebilir ya da 0850 488 02 00 numaralı müşteri hizmetlerimizden bize ulaşarak da yardım alabilirsiniz.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Siparişin "Hazırlanıyor" statüsünde ise skechers.com.tr adresimizden iptal edebilirsin. "Hesabım”› “Siparişlerim’› “Detaylar”› "Ürün/ Ürünleri İptal et" adımlarını takip ederek, iptal edilecek ürün ve iptal nedenini seçebilirsin. İptal butonuna tıkladığında çıkan onay mesajındaki "evet iptal et" cevabını seçip işlemini tamamlayabilirsin. İptal sonuç sayfasında ücret iadeni takip edebilirsin. Detaylı bilgi ve destek için 0850 488 02 00 numaralı Skechers Müşteri İletişim Merkezi'nden bizimle iletişime geçebilirsin.
Ürünümü ve/veya siparişimi iade/iptal ettikten ne kadar süre sonra tutar hesabıma geçiyor?
İade edilen ürün öncelikle Skechers inceleme ekibi tarafından incelenir. Skechers inceleme ekibi üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma ve kullanılma durumu tespit ederse ürünü iade almayacak ve bedelini iade etmeyecektir.
İade onaylandığında, yasal süre olan 10 (on) iş günü içerisinde, ürün ücreti kredi kartınıza iade edilir. Bu süre Skechers’a iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar. İade işleminiz tamamlandığında, detayı sitemize üye olduğunuz e-mail adresinize gönderilir.
Talep etmeniz durumunda ücret iadeniz kupona çevrilerek Skechers üyeliğinize yüklenebilir farklı bir siparişte bu çeki değerlendirebilirsiniz.
Siparişiniz iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.
Taksitli Ödemeler:
Ödeme işleminiz yaparken taksit seçmiş iseniz ücret iadeniz bankanıza tek seferde ödenir.
Bu aşamadan sonra bankanız bu tutarı kredi kartınıza her ay taksit tutarı kadar yatırır ve çeker (ekstreye + ve – olarak yansır). Bu işlem tamamen bankanız tarafından yapılmakta olup Skechers iadenizin tamamını tek seferde bankanıza sağlamaktadır.
Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?
Skechers.com.tr sitemizden yapmış olduğunuz alışverişlerde ürün teslimatını Yurtiçi kargo ve Packupp ile yapmaktayız.
Kargo Takibini Nasıl Yapabilirim?
Satın aldığınız ürünlerin kargo firmasına verilmesinin ardından e-posta adresinize ulaşacak kargo takip kodunu (gönderim kodunu), kargo firmasına ait internet sayfasına giriş yaparak sorgulayabilirsiniz.
Aynı zaman da Siparişlerim kısmından da kargonuzu takip edebilirsiniz.
Belirttiğim adreste olmamam durumunda siparişimi bir başkası teslim alabilir mi?
Sipariş ekranında belirtmiş olduğunuz ikinci kişi kimlik ibrazı ile siparişinizi teslim alabilir.
Ürünü değiştirmek istersem ne yapmam gerekiyor?
Faturalandırılmamış siparişi skechers.com.tr adresimizden iptal edebilirsin. "Hesabım”› “Siparişlerim’› “Detaylar”› "Ürün/ Ürünleri İptal et" adımlarını takip ederek, iade edilecek ürün ve iade nedenini seçebilirsin. İptal butonuna tıkladığında çıkan onay mesajındaki "evet iptal et" cevabını seçip işlemini tamamlayabilir ve yeniden sipariş verebilirsin. Faturası kesilmiş ve tarafına teslim edilmiş ürünler için internet mağazamızdan değişim yapılmamaktadır. Değişim işlemini ürünü teslim aldığın tarihten itibaren 30 gün içerisinde Belirli Skechers mağazalarımızdan yapabilirsin.
Ürünü iade etmek istersem ne yapmam gerekiyor?
Siparişindeki ürünün iade şartlarına uyması durumunda sana ulaştığı tarihten itibaren 30 gün içerisinde tarafımıza gönderebilirsin. "Hesabım”› “Siparişlerim’› “Detaylar”› "İade Talebi Oluştur" adımlarını takip ederek, iade edilecek ürün ve iade nedenini seçebilirsin. İptal talebini oluştur butonuna tıklayıp "kolay iade koduna ulaşabilirsin. Ürünü “Kolay İade ve 283599945 numaralı Yurtiçi Kargo İade kodu” ile bize ulaştırabilirsin. Ürünü Yurtiçi Kargo’ya 7 gün içerisinde teslim edebilirsin. İade kodu geçerlilik süresi 7 gündür. Bu sürede işlem yapılmaz ise iade kodu geçersiz olur ve yeniden iade talebi oluşturman gerekir. İade ettiğin ürün bize ulaştığında ve onaylandığında, tarafına e-posta bilgilendirmesi yapılacaktır. İade şartlarına uyması durumunda, 10 iş günü içerisinde ürün tutarı siparişi vermiş olduğun kartına iade edilir. Taksitli yaptığın alışverişlerde Skechers bankanıza tek seferde ödeme yapar, banka bu ödemeyi taksitli olarak gerçekleştirir. İadeni istersen iade çeki almak koşulu ile Belirli Skechers mağazalarımızdan da gerçekleştirebilirsin. Mağazadan iade etmen durumunda siparişindeki ürünün tutarı tarafına iade çeki olarak verilir. Bu çeki belirli Skechers mağazalarımızdan veya skechers.com.tr’de kullanabilirsin. Mağazalarımızdan satın alınan ürünlerin iade süresi 15 gündür.
İadeler yalnızca Yurtiçi Kargo ile yapılmalıdır. Diğer kargo firmaları ile yapılan gönderimlerin ücretleri göndericiye aittir ve ücreti ödenmeyen kargolar, firmamızca teslim alınmamaktadır. Faturasız iade yapılmamaktadır
Web İade adresimiz:
Akçaburgaz mahallesi Muhsin Yazıcıoğlu cad. no: 3 Esenyurt - İSTANBUL
Yurtiçi Kargo İade Kodu: 283599945 + Kolay İade KoduTaksitli ödeme seçeneğiyle aldığım ürünün iadesi nasıl yapılır?
Taksitli ödeme seçeneğiyle aldığınız ürüne ait tutarın tamamı, kredi kartınıza iade edilir. Bankanız tarafından iadenizin geri ödenmesi taksitli olarak kartınıza yansıtılır.
Ürünü incelemeye göndermek için ne yapmam gerekiyor?
Mağazalarımızdan Alınan Ürünlerin İncelemeye Gönderilmesi:
1. Ürününüzü mağazalarımıza getirdikten sonra mağazamız tarafından inceleme formu doldurulur ve size imzalatılır. Ürün inceleme sürecinizin tamamını size verilen bu formda yazan ürün inceleme destek talep numaranız ile takip edebilirsiniz.
2. Ürün inceleme formu açılırken sizinle iletişim kurabilmemiz için GSM numaranız ve varsa e-mail adresiniz mağazamız tarafından istenecektir. Ürün inceleme sürecindeki gelişmeler size sms ve e-mail yoluyla bildirilecektir.
3. Ürününüz, ürüne ait faturanız ve inceleme formunuz ile birlikte İnceleme birimimize gönderilecektir.
4. İnceleme talebinizde üretim kaynaklı bir hata bulunmuş ve inceleme talebiniz kabul edilmişse sms/e-mail ile bilgilendirilmenizin ardından mağazalarımıza giderek değişim işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
5. İnceleme talebinizde üretim kaynaklı bir hata bulunamamış ve inceleme talebiniz reddedilmişse sms/e-mail ile bilgilendirilmenizin ardından ürününüz, inceleme sonuç mektubunuz ile birlikte, inceleme formu açtırdığınız mağazamıza kargo ile gönderilecektir. İnceleme sonucunda ret kararı verilmiş ürününüzü en fazla 30 gün içinde mağazamızdan teslim almanız gerekmektedir. Bu süre içerisinde teslim almadığınız ürünleriniz imha depomuza sevk edilerek imha edilecektir.
Web Sitemizden Alınan Ürünlerin İncelemeye Gönderilmesi:
1. www.skechers.com.tr web sitemizden aldığınız ürünleri, aşağıda yer alan adresimize ürün faturası ile birlikte gönderebilirsiniz. Faturasız olarak gönderilen ürünler incelemeye alınmayacak ve adresinize geri kargolanacaktır.
2. Ürünleri anlaşmalı kargo firmamız olan Yurtiçi Kargo ile 1052617854 koduyla göndermeniz durumunda kargo bedeli tarafımızdan karşılanmaktadır. Anlaşmalı kargo firmamız Yurtiçi Kargo ile göndermemeniz ya da iade kodunu belirtmemeniz durumunda kargo bedeli tarafımızdan karşılanmaz.
3. İnceleme talebinizde üretim kaynaklı bir hata bulunmuş ve inceleme talebiniz kabul edilmişse e-mail ile bilgilendirilmenizin ardından üyelik hesabınıza fatura tutarı kadar kupon kodu tanımlanacaktır. Tanımlanan kupon sadece skechers.com.tr’ de geçerlidir.
4. İnceleme talebinizde üretim kaynaklı bir hata bulunamamış ve inceleme talebiniz reddedilmişse e-mail ile bilgilendirilmenizin ardından ürününüz inceleme sonuç mektubunuz ile birlikte adresinize kargo ile gönderilecektir.
Bilgi almak istediğiniz konular için Hafta içi 09:00-18:00 saatleri arasında . 0850 488 02 00 numaralı müşteri iletişim iletişim merkezimizi arayabilirsiniz.
İnceleme Departmanı Adresi (Sadece online alışverişler için geçerlidir)
Akçaburgaz mahallesi Muhsin Yazıcıoğlu cad. no: 3 Esenyurt - İSTANBUL
Yurtiçi Kargo İnceleme Kodu: 1052617854
Skechers Go Kurumsal Whatsapp hattımızdan 7*24 destek alabilirsiniz.
Ürünü mağazalarınıza iade edebilir miyim?
İadeni istersen iade çeki almak koşulu ile belirli Skechers mağazalarımızdan gerçekleştirebilirsin. Mağazadan iade etmen durumunda siparişindeki ürünün tutarı tarafına iade çeki olarak verilir. Bu çeki istediğin belirli Skechers mağazalarımızdan veya skechers.com.tr’de kullanabilirsin.
İade ürünler hangi adrese gönderilmelidir?
Akçaburgaz mahallesi Muhsin Yazıcıoğlu cad. no: 3 Esenyurt - İSTANBUL
Yurtiçi Kargo İade Kodu: 283599945 + Kolay İade Kodu
Müşteri Hattı: 0850 488 02 00
İadeler Yurtiçi Kargo ile gönderilmelidir.
Kargodaki siparişimi iptal edebilir miyim?
Ürünün kargoda ise teslimat adresine geldiğinde kargoyu teslim almayarak iade edebilirsin. Teslim aldıysan skechers.com.tr adresimizden iade talebini oluşturabilirsin. "Hesabım”› “Siparişlerim’› “Detaylar”› "İade Talebi Oluştur" adımlarını takip ederek, iade edilecek ürün ve iade nedenini seçebilirsin. İptal talebini oluştur butonuna tıklayıp "kolay iade koduna ulaşabilirsin. Ürünü “Kolay İade ve 283599945 numaralı Yurtiçi Kargo İade kodu” ile bize ulaştırabilirsin. Ürünü Yurtiçi Kargo’ya 7 gün içerisinde teslim edebilirsin. İade kodu geçerlilik süresi 7 gündür. Bu sürede işlem yapılmaz ise iade kodu geçersiz olur ve yeniden iade talebi oluşturman gerekir.
Yurt dışından aldığım ürünümü değiştirebilir miyim?
Sadece www.skechers.com.tr üzerinden satın aldığınız ürünleri yalnızca iade olarak işleme gönderebilirsiniz.
Faturamı Kaybettim nasıl yeniden alabilirim?
Siparişiniz kargoya verildiğinde faturanızın bir kopyası üyelik mail adresinize gönderilmektedir.
Mail adresinize erişememe durumunda bize ulaşın kısmından veya 0850 488 02 00 numaralı Skechers müşteri hizmetlerinden faturanızın farklı bir mail adresine yeniden gönderilmesini talep edebilirsiniz.
Siparişim neden kargoya verilmedi?
Skechers olarak siparişlerinizi her zaman mümkün olan en kısa teslimat süresi içinde gönderiyoruz. Nadiren de olsa bazen beklenmeyen durumlar gecikmelere sebep olabiliyor.
Bu tip gecikmelere sebep olabilecek bazı durumlar;
Stokta kalan son ürünü satın almış ve üründe üretime bağlı defo varsa farklı depolardan yeni bir tanesi tedarik edilmeye çalışılıyorsa,
Sipariş teslimatı indirim dönemine denk gelmişse,
Olumsuz hava koşulları ve benzeri kontrolümüz dışında gelişen bir durum mevcutsa.
Skechers hediye kartımı nasıl kullanabilirim?
- Skechers Hediye Kartı, Türkiye’deki bayi mağazalarımız hariç tüm Skechers mağazalarında geçerlidir. Kartın kaybolması/çalınması durumunda, Skechers Hediye Kart nakit para yerine geçeceğinden, Olka Spor Malzemeleri Ticaret A.Ş. sorumluluk kabul etmez. Skechers Hediye Kartı hamiline olup, mülkiyeti Olka Spor Malzemeleri Ticaret A.Ş’ye aittir ve talep edildiğinde iadesi zorunludur. Yüklenmiş tutara KDV dahil olup, kısmen veya tamamen nakde çevrilemez. Kullanım veya uyuşmazlıklarda Olka Spor Malzemeleri Ticaret A.Ş. kayıtları kesin delildir. Kartın bulunması halinde 0850 488 02 00 numaralı hattan Müşteri İlişkileri Birimimize haber verilmesi ya da en yakın Skechers mağazasına teslim edilmesi rica olunur.
Bayi mağazalarımız:
Mall of İstanbul, İstanbul Özdilek AVM, İstanbul Aqua Florya AVM, Ankara Ankamall AVM, Eskişehir Espark AVM, İzmir Mavibahçe AVM