100 TL ÜZERİ KARGO BEDAVA / %100 İADE GARANTİSİ / VADE FARKSIZ 3 TAKSİT FIRSATI / %100 GÜVENLİ ALIŞVERİŞ
100 TL ÜZERİ KARGO BEDAVA 
 

Sık Sorulan Sorular

Siparişim bana ne zaman ulaşır?

Siparişiniz onayından sonra ürününüzün hazırlanması ve faturalama işlemlerinin yapılmasının hemen ardından siparişiniz yurtiçi kargoya teslim edilir. Siparişiniz kargoya verildikten sonra ortalama 1 ila 3 iş günü içerisinde size ulaşacaktır. 

Skechers.com.tr üzerinde satılan ürünlerin garantisi var mı?

Skechers.com.tr üzerinden alınan her ürün % 100 orijinal üründür ve faturalı olarak teslimatları yapılmaktadır.

Siparişimi verirken sorunla karşılaşıyorum, ne yapmalıyım?

Skechers.com.tr üzerinde yapmış olduğunuz işlemlerde karşılaştığınız hata görsellerini e-ticaret@skechers.com.tr mail adresi üzerinden iletebilir ya da 0850 488 02 00 numaralı müşteri hizmetlerimizden bize ulaşarak da yardım alabilirsiniz.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?


Siparişiniz "Bekliyor" statüsünde ise siparişinizi bize ulaşın veya 0850 488 02 00 numaralı Skechers müşteri hizmetlerinden iptal talebinizi ileterek siparişinizi iptal ettirebilirsiniz.


Ürünümü ve/veya siparişimi iade/iptal ettikten ne kadar süre sonra tutar hesabıma geçiyor?


İade ettiğiniz siparişiniz bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.


Siparişiniz iade şartlarına uygunsa 24 saat içerisinde iadesi alınır. Kartınız bankasına bağlı olarak da para iadeniz 2 ila 8 iş günü içerisinde kartınıza bankanız tarafından aktarılacaktır.


Talep etmeniz durumunda ücret iadeniz kupona çevrilerek Skechers üyeliğinize yüklenebilir farklı bir siparişte bu çeki değerlendirebilirsiniz.


 Siparişiniz iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.


Taksitli Ödemeler:


Ödeme işleminiz yaparken taksit seçmiş iseniz ücret iadeniz bankanıza tek seferde ödenir.


Bu aşamadan sonra bankanız bu tutarı kredi kartınıza her ay taksit tutarı kadar yatırır ve çeker (ekstreye + ve – olarak yansır). Bu işlem tamamen bankanız tarafından yapılmakta olup Skechers iadenizin tamamını tek seferde bankanıza sağlamaktadır.


Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?

Skechers.com.tr sitemizden yapmış olduğunuz alışverişlerde ürün teslimatını YURTİÇİ Kargo ile yapmaktayız.

Kargo Takibini Nasıl Yapabilirim?

Satın aldığınız ürünlerin kargo firmasına verilmesinin ardından e-posta adresinize ulaşacak kargo takip kodunu (gönderim kodunu), kargo firmasına (www.yurticikargo.com ) ait internet sayfasına giriş yaparak sorgulayabilirsiniz.


Aynı zaman da Siparişlerim kısmından da kargonuzu takip edebilirsiniz.

Belirttiğim adreste olmamam durumunda siparişimi bir başkası teslim alabilir mi?

Sipariş ekranında belirtmiş olduğunuz ikinci kişi kimlik ibrazı ile siparişinizi teslim alabilir. 

Ürünü değiştirmek istersem ne yapmam gerekiyor?

Siparişini verdiğiniz ve satın aldığınız ürünler aynı fiyatta ve durumunuz “bekliyor” statüsünde ise bize ulaşın veya 0850 488 02 00 numaralı Skechers müşteri hizmetlerin’den bize ulaşarak ürün değişiminizi sağlatabilirsiniz.
Siparişini verdiğiniz ve satın aldığınız ürünler arasında fiyat farkı var ise değişim istemeniz durumunda siparişiniz iptal edilir ve ürün bedeli kadar www.skechers.com.tr hesabınıza hediye çeki tanımlanır. Bu hediye çekini kullanarak değişim yapmak istediğiniz ürünü sadece fiyat farkını ödeyerek satın alabilirsiniz.
Siparişinizi teslim almış ve farklı bir numarası ile değiştirmek isterseniz teslim aldığınız günden itibaren 14 iş günü içerisinde, faturanız üzerinde yer alan değişim bölümünü doldurup istediğiniz numarayı belirterek Yurtiçi kargo ile iade adresimize gönderebilirsiniz. Gönderdiğiniz ürün ilgili birimler tarafından teslim alındıktan sonra maksimum 10 iş günü içerisinde değişim sağlanmaktadır.

Değiştirmek istediğiniz ürünün numarası veya rengi stoklarımız da yok ise ilgili departman sizlerle iletişime geçecektir.

Ürünü iade etmek istersem ne yapmam gerekiyor?

Sitemiz üzerinden satın aldığınız tüm ürünleri, kullanılmamış olmak kaydı ile siparişinizin size ulaştığı günden itibaren 14 iş günü içinde, iade edebilirsiniz.


Siparişiniz defolu/hatalı/kusurlu olarak ulaşmış ise, ürününüzü iade etme süreniz 30 gündür.


İade işlemini gerçekleştirebilmek için, faturanızın üzerindeki iade bölümünü doldurarak; faturanız ile birlikte YURTİÇİ kargo ile ücretsiz olarak aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz.


İade adresimiz:


Asmalı Mescit Mahallesi İstiklal Caddesi No:128 Beyoğlu - İstanbul


Diğer kargo firmaları ile yapılan gönderimlerin ücretleri göndericiye aittir ve ücreti ödenmeyen kargolar, firmamızca teslim alınmamaktadır. Faturasız iade yapılmamaktadır. 


İade ürününüz bize ulaştığında ilgili birimler tarafından gerekli kontroller sağlandıktan sonra 10 iş günü içerisin de para iadeniz tarafımızdan size yapılarak, çalıştığınız bankaya bağlı olarak da para iadeniz 3 ila 7 iş günü içerisinde hesabınıza aktarılacaktır.

Taksitli ödeme seçeneğiyle aldığım ürünün iadesi nasıl yapılır?

Taksitli ödeme seçeneğiyle aldığınız ürüne ait tutarın tamamı, kredi kartınıza iade edilir. Bankanız tarafından iadenizin geri ödenmesi taksitli olarak kartınıza yansıtılır.

Ürünü incelemeye göndermek için ne yapmam gerekiyor?

Skechers.com.tr’ den satın almış olduğunuz ürünü incelemeye göndermek için "İade Süreci"ni takip ederek bize geri gönderebilirsiniz.
Karşı ödemeli gönderiler kabul edilmemektedir. Ürününüz ilgili markamızın İnceleme Departmanı tarafından incelenerek 21 iş günü içerisinde size geri dönüş yapılacaktır.


İnceleme ürünlerinizi aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz.


Ulustrans Hedimköy Antreposu ( Mira )


Ömerli Mahallesi Kazan Sokak 14. Cadde


No:22 Hadımköy - Arnavutköy / İstanbul

Ürünü mağazalarınıza iade edebilir miyim?

Skechers.com.tr’ den almış olduğunuz ürünler Skechers mağazalarımıza iade edilememektedir ve mağazalarımızdan herhangi bir ücret iadesi yapılamamaktadır. İade işlemleri online satış birimimiz tarafından gerçekleştirilmektedir.

İade ürünler hangi adrese gönderilmelidir?

Asmalı Mescit Mahallesi İstiklal Caddesi No:128 Beyoğlu - İstanbul


Müşteri Hattı : 0850 488 02 00


İade ve değişimler YURTiçi Kargo ile gönderilmelidir.

Skechers.com.tr üzerinden hediye gönderimi yapabilir miyim?

Skechers.com.tr üzerinden hediye gönderimi yapabilirsiniz. Hediye göndermek istediğiniz ürün veya ürünleri satın adlıktan sonra bize ulaşın veya 0850 488 02 00 numaralı Skechers müşteri hizmetlerinden varsa notunuzu iletebilir, hediye paketi yapılmasını talep edebilirsiniz. 

Kargodaki siparişimi iptal edebilir miyim?

Ürününüz kargoda ise teslimat adresinize geldiğinde kargoyu teslim almayarak iade edebilirsiniz. Teslim aldıysanız fatura üzerinde yer alan iade bölümünü doldurup anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi kargo ile iade adresimize karşı ödemeli gönderebilirsiniz.

Yurt dışından aldığım ürünümü değiştirebilir miyim?

Sadece www.skechers.com.tr üzerinden satın aldığınız ürünleri değişim veya iade olarak işleme gönderebilirsiniz.

Faturamı Kaybettim nasıl yeniden alabilirim?

Siparişiniz kargoya verildiğinde faturanızın bir kopyası üyelik mail adresinize gönderilmektedir.


Mail adresinize erişememe durumunda bize ulaşın kısmından veya 0850 488 02 00 numaralı Skechers müşteri hizmetlerinden faturanızın farklı bir mail adresine yeniden gönderilmesini talep edebilirsiniz.

Siparişim neden kargoya verilmedi.

Skechers olarak siparişlerinizi her zaman mümkün olan en kısa teslimat süresi içinde gönderiyoruz.


Nadiren de olsa bazen beklenmeyen durumlar gecikmelere sebep olabiliyor.


Bu tip gecikmelere sebep olabilecek bazı durumlar;


Stokta kalan son ürünü satın almış ve üründe üretime bağlı defo varsa farklı depolardan yeni bir tanesi tedarik edilmeye çalışılıyorsa,


Sipariş teslimatı indirim dönemine denk gelmişse,


Olumsuz hava koşulları ve benzeri kontrolümüz dışında gelişen bir durum mevcutsa.